VICTÒRIA DE L’EQUIP MASCULÍ EN EL DARRER SOSPIR

Amb motiu de la disputa del partit d’anada de la Final de l’Eurocup l’equip masculí va jugar ahir el partit de Lliga a la piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu.

Aquests partits just abans d’un gran esdeveniment poden ser partits trampa. I vaja si ho va ser.

La sort que ens ha estat negada en altres partits ha estat al nostre costat en aquesta ocasió ja que just a tocar la botzina del final del partit Bernat Sanahuja posava el definitiu 14 gols a 15 al marcador.

Tret del 0 a 1 inicial el nostre equip va anar per darrera al marcador o empatant fins al final del tercer parcial que va acabar amb un empat a 10.

El darrer quart el nostre equip es posava per davant (10-11 a 6’17), però els de Sant Andreu tornaven a posar-se per davant (12-11 a 3’44). A partir d’aquí tot i amb una diferència mínima d’un gol a favor nostre o empatant s’arribava al moment clau del partit. Quedaven 4 segons i amb 1 gol d’Ignasi Bargalló el CN Sant Andreu aconseguia l’empat a 14 que semblava definitiu, però quedava una possibilitat gairebé impossible, una jugada ràpida. I així va ser i es’aconseguia el 14 a 15, tot un miracle.

Parcials: 2-1, 4-4, 4-5, 4-5
Golejadors: amb 5 gols Kanstantsin Averka, amb 4 Bernat Sanahuja, amb 2 Marcel Teclas, amb 1 Francisco Valera, Dusan Banicevic, Lalo López-Escribano i Ramiro Veich.

I ara a pensar en el partit d’anada de la final de l’Eurocup amb el Talimar Palerm a la capital siciliana dissabte vinent a les 19.00 hores.