SERGIO DE CELIS BRONZE ALS 100 LLIURES I 3 FINALS MÉS AL EURO MEET DE LUXEMBURG
De divendres a diumenge el nostre nedador Sergio de Celis ha participat al Euro Meet de Luxemburg acompanyat del tècnic Juan A. del Castillo.
En total el Sergio ha nedat 5 proves i en totes ha entrat en finals o entre els 20 primers com és el cas dels 400 Estils.
Divendres va nedar 400 Estils i els 50 Papallona. Als 400 Estils va ser 12è amb un temps de 4:41.29 i als 50 Papallona al matí era 6è a les eliminatòries amb un temps de 24.44 i, a la tarda, rebaixava més d’una dècima i era 7è a la final A amb 24.32.
Dissabte també va nedar dues proves. La primera va ser els 200 Lliures amb un temps de 1:53.30 era 12è a les eliminatòries i, a la tarda guanyava la final B amb un temps de 1:51.29. La segona prova van ser els 50 Lliures i al matí va ser 4t amb un temps de 22.89 i, a la final, repetia el 4t lloc amb un temps de 22.67.
Finalment diumenge arribaven els 100 Lliures, la seva prova, i a les eliminatòries aconseguia la segona marca per la final amb un temps de 49.82 i, a la final, aconseguia pujar al pòdium sent tercer amb un temps de 49.30.
En totes les proves, excepte els 400 Estils que es nedava contarellotge, la millora entre el temps del matí i el de la tarda ha estat important i es va acostant a les seves millors marques.
Ha estat un bon test en la seva preparació pels importants objectius de la temporada.