HI HAURÀ TERCER PARTIT. EL NOSTRE EQUIP HA CAIGUT ALS PENALS

No ha pogut ser i hi haurà tercer partit. El penals han decantat la victòria al costat de les maresmenques per 5 a 4 després de que s’acabés el partit amb empat a 8.
Avui a Mataró s’ha vist un altre partidàs amb diferents alternatives.
El partit ha començat igualat i el primer parcial ha acabat amb empat a 2 gols però amb la mala sort d’un penal fallat per la Judith Forca. Però lluny d’ensorar-se les nostres jugadores han reaccionat i amb un contundet 0 a 3 han fet que arribéssin al descans amb un marcador de 2 gols a 5.
A la represa, però, la cosa ha canviat i ja estat el Mataró el que ha pres el control del partit i, amb un tercer parcial contundent de 4 gols a 0, han donat la volta al marcador i s’han col·locat 6 a 5 just al final del període.
I el darrer parcial ha començat bé pel nostre equip ja que ala Mati empatava a 6 a 6’36 però les maresmenques responien amb dos gols seguits i el 8 a 6 a 2’33 semblava molt complicat de remuntar, però un gol de Maggie Steffens a 1’31 i un de l’Irene González a 38 segons deixaven el marcador amb l’empat a 8 i a expenses del que passés als penals.
Els penals són sempre una loteria i, en aquest cas, ha caigut de cara del Mataró.
S’ha de destacar els 5 gols de la jugadora Irene González i de la lluita de tot l’equip que han estat a punt d’aconseguir la victòria.

Parcials: 2-2, 0-3, 4-0, 2-3 i 5-4
Golejadores: amb 5 gols Irene González, amb 2 Mati Ortiz i Maggie Steffens i amb 1 Catharina Van der Sloot, Maica Garcia i Judith Forca.

Demà a les 12.00 hores a la nostra piscina Finetwork Aquàtics tercer i darrer partit. Us hi esperem a tots!!