GRAN VICTÒRIA DE L’EQUIP FEMENÍ I DERROTA PER LA MÍNIMA DEL MASCULÍ
Aquest matí els nostres equips sèniors han disputat dos partits importants de la Lliga Nacional. La sort per això ha estat diferent. Primer el femení s’imposava a la piscina del CE Mediterrani i aconseguia quedar primer de grup al final de la primera fase i, després el masculí perdia per la mínima a casa davant del CN Barcelona al primer partit de la segona fase.
L’equip femení jugava a la piscina del CE Mediterrani amb el liderat del grup de la primera fase.
El partit ha començat amb un intercanvi de gols, un per banda. Així ha començat el segon quart que ha estat clau pel desenvolupament final del partit ja que amb dos gols de la Irene González han permès arribar al descans amb aquests dos gols d’avantatge (1-3). El tercer i el quart parcials han estat com el primer amb el mateix nombre de gols per banda però, amb una petita diferència: al tercer els del barri de Sants s’han col·locat a un sol gol en dos moments i al quart en què les nostres s’han posat tres gols per sobre. Al final la diferència ha estat de dos gols 5 gols a 7.
Parcials: 1-1, 0-2, 3-3 i 1-1
Golejadores: amb tres gols Irena González, amb dos Maartje Keuning i amb un Catharina Van der Sloot i Maica Garcia.
El partit a Can Llong ha començat molt igualat amb un primer quart acabat amb un empat a 2 gols. El segon quart ha estat clarament a favor dels cenebistes amb un contundent 0-4 així s’ha arribat al descans amb un 2 a 6 que obligava a remar tota la segona part.
La segona part ha començat amb una bona reacció dels nostres jugadors, així al final del tercer quart s’havia reduït la diferència a 3 gols (4-7). La remuntada era difícil i s’ha arribat al 7 a 8 a 21 segons però ja no hi ha hagut més temps.
Parcials: 2-2, 0-4, 2-1 i 3-1
Golejadors: amb 2 gols Sergi Cabanas i amb 1 gol. Bernat Sanahuja, Francisco Valera, Lluc Bertran, Roberto Valera, Lalo López-Escribano.
Per la seva part els equips B segueixen comptant els partits per victòries. El femení s’ha imposat per 16-4 al CN Sant Adrià i el masculí per 12-2 al CN Banyoles.
I la dissabte vinent doble cita europea a Can Llong. Primer el femení a les 11.45 jugarà l’anada de quarts de final de l’Eurolliga davant de les gregues de l’Olympiakos i a les 13.45 l’equip masculí s’enfrontarà al CE Mediterrani a l’anada de vuitens de la Copa LEN.