EMPAT DE L’EQUIP MASCULÍ AL DERBI VALLESÀ

Avui a Can Llong s’ha vist un autèntic derbi amb una igualtat total fins al final excepte els primers minuts en què el Terrassa se n’ha anat de tres gols (0-3) a 2’48. A partir d’aquí els nostres jugadors han aconseguit finalitzar el primer quart 1 per sota (2-3) i, a partir d’aquí s’han anat alternat els empats i les avantatges mínimes d’un gol per un costat o l’altre.

A 32 segons pel final, amb empat a 11 gols i amb la possessió a favor i havia una possibilitat de guanyar el partit, però no ha estat així i el resultat ja no s’ha mogut.

Parcials: 2-3, 3-2, 2-2, 4-4
Golejadors: amb 4 gols Bernat Sanahuja, amb 3 Sergi Cabanas, amb 2 Nemanja Ubovic i Lalo López-Escribano.

Un altre exemple de la igualtat és l’empat a 6 que ha aconseguit el CN Barcelona a la piscina del CN Atlètic-Barceloneta i que fa preveure una molt interessant segona fase.

Pel que fa a l’equip femení s’ha ajornat el seu partit contra el CN Mataró.

El proper cap de setmana l’equip masculí visitarà la piscina del CE Mediterrani.