CHAMPIONS: LA DERROTA PER UN SOL GOL AMB EL CN MATARÓ IMPEDEIX SER PRIMERES DE GRUP

Avui es disputava el tercer i darrer partit de la Fase davant del CN Mataró i, com era d’esperar, el partit ha estat molt disputat i al final s’ha decantat per un gol a favor de les maresmenques.

El partit però ha començat bé per les nostres jugadores ja que han acabat el primer parcial per 2 gols a 0 i , tot i la reacció de les del Mataró al segon s’ha arribat al descans amb el marcador favorable de 4 gols a 3.

El tercer quart ha estat igualat i el marcador ha variat entre l’empat i un per sobre a favor del nostre equip. Al final s’ha arribat a l’inici del tercer parcial amb el marcador de 7 gols a 6. El darrer parcial però tot ha canviat i les mataronines més eficients han aconseguit donar la volta al marcador a 5’03 (8-9) i es posaven dos per sobre a 3’54 (8-10). La situació era molt complicada i a 3’14 es reduïa la diferència a un sol gol (9-10) però la resposta d’elles no s’ha fet esperar i a 2’46 tornaven els 2 gols de diferència (9-11) i tot i el gol nostre a 2’27 (10-11) el gol de les del mataró a 1’07 (10-12) feia pràcticament impossible donar la volta, amb tot ho han intentat i a 0’30 un gol nostre deixava el marcador en el 11 a 12 final.

Al final segones de grup i a l’espera del rival a quarts de final.

Parcials: 2-0, 2-3, 3-3, 4-6

Golejadores: amb 4 gols Elena Ruiz, amb 3 Irene González, amb 2 Sabrina Van der Sloot i amb 1 Paula Leiton i Nona Pérez.