CHAMPIONS: CLASSIFICADES PER LA DESENA FINAL FOUR!!

Avui s’ha disputat el partit de tornada de quarts de final de l’Eurolliga davant la SIS de Roma a la capital italiana.

El nostre equip ha viatjat a Roma amb 5 gols de renda del partit d’anada jugat  a la nostra piscina el passat dia 11.

El partit ha començat, com era d’esperar, amb una forta sortida de les italianes. Amb tot les nostres jugadores han anat responent als gols de les romanes i al final del primer quart han aconseguit guanyar-lo per un gol d’avantatge (2-3). El segon parcial ha seguit amb la mateixa dinàmica i les nostres jugadores han aconseguit anar al descans amb la mateixa diferència. El marcador era de 5 gols a 6.

El tercer parcial ha començat amb dos gols seguits de les italianes que posaven l’empat a 6 a 7’12. Però un gol de Judith Forca posava el 6 a 7 tallant una possible reacció de les locals. I així ha seguit el partit i el parcial ha acabat mantenint el gol d’avantatge a favor del nostre equip amb 8 gols a 9.

I així s’ha arribat al darrer parcial amb un coixí de sis gols.

Les locals han sortit a per totes i han aconseguit marxar de dos gols (12-10) a 2’00 i a tres a 0’19 (13-10) i així s’ha arribat al final del partit i el nostre equip classificat!!

Parcials: 2-3, 3-3, 3-3, 5-1
Golejadores: amb 2 gols Judith Forca, Bea Ortiz i Irene González i amb 1 Maggie Steffens, Elena Ruiz, Maica Garcia i Nona Pérez

Aquesta serà la desena Final Four que disputarà el nostre equip. Totes ens els darrers 12 anys!!. Fins ara el balanç ha estat de 5 títols i 3 com a finalista.

Els altres equips classificats tenen un palmarès impressionant:

-Ekipe Orizzonte: 20 Finals Four – 8 títols i 3 com a finalista

-Dunaujvaros VC: 5 Finals Four – 2 com a finalista

-CN Mataró: 1 Final Four

Moltes felicitats equip!!. Seguiu fent història.