Excel.lent campionat estatal aleví de Clubs

Gran cloenda de temporada pels nostres equips al Campionat Estatal Aleví de Clubs.
El passat divendres 21 arrencava la quarta edició del Campionat d’Espanya Aleví de Voleibol que, un cop més, tindria com a epicentre de tots els esdeveniments, el Pavelló Pisuerga de Valladolid.
Sis noies i deu nois formaven les esquadres sabadellenques que prendrien part a la competició, comandades per l’Abril i la Roser a l’equip femení i l’Arnau i l’André al masculí.
A la primera jornada, ambdós equips jugaven la fase de grups amb resultats molt semblant que els deixaven en segona plaça després d’haver conreat una derrota i dues victòries.
L’endemà, tant nois com noies sortien derrotats dels seus encreuaments de vuitens de final fet que els relegava a lluitar de la 9a a la 16a places.

Els resultats, CN Sabadell Masculí 0 – Mintonette Almeria 2 (17-25/14-25) i CN Sabadell Femení 0 – Emevé Lugo 2 (19-25/22-25)
D’aquí endavant tot serien victòries pels nostres petits i petites.
El següent partit enfrontava a les noies amb Villanovense Voleibol de Badajoz equip al qual doblegaven per 2 sets a un (25-22/24-26/9-15) en un emocionant partit.
Per part masculina, un altre triomf aquest cop davant l’equip Alacantí de Fabraquer Campello per 2/0 (25-22/28-26)
Tots dos equips seguien lluitant en cerca de la novena posició i el darrer partit del dia tornava a donar alegries a les grades vallesanes.
Salesianos San Rafael (Alacant) 1 – CN Sabadell 2 (12-25/25-20/8-15)
EMD Iniesta (Cuenca) 0 – CN Sabadell 2 (23-25/18-25)

Diumenge, encetàvem la darrera jornada en què es decidirien les posicions finals. L’equip Femení jugaria el seu darrer partit contra EDM Torrelavega. L’equip Càntabre s’emportava el primer parcial però, les noies de l’Abril no volien marxar de terres castellanes amb una derrota i van aconseguir remuntar i endur-se la novena plaça amb una espectacular remuntada (25-23/10-25/14-16).
Per part masculina, l’Arnau i els seus nanos s’enfrontarien al CV Pòrtol de Mallorca a qui van poder vèncer després d’un emocionant partit decidit amb un ajustat desempat (14-25/25-23/13-15).
Grans resultats doncs els que ens han arribat des de la capital castellana que col·loca la pedrera del Club al top ten nacional i que posa una tanca d’or a la temporada que tot just acaba.
ENHORABONA CAMPIONS/ES!!

????????????????????????????????????