CAMP. EUROPA JUVENIL MASCULÍ: ELS PENALS IMPEDEIXEN PENJAR-SE EL BRONZE
El paper de la selecció ha estat mol bo, A la fase de grups després d’imposar-se a Croàcia per un ajustat 7 a 8 ha acabat primer de grup amb un ple de victòries.
La dificultat real arribava als quarts amb Itàlia on després d’un primer quart prometedor imposant-se per 1 a 3 les alternatives van portat a arribar al final del quart quart amb un empat a 10 gols. Els penals, en aquest cas ens van afavorir i amb 4 per 3 penals transformats i que donaven l’accés a la semifinal.
El rival a les semifinals va ser Grècia. El partit va ser molt igualat i els dos primers quarts van acabar empatats (3-3, 2-2). El partit va canviar al tercer i al quart parcial en què els grecs van començar a distanciar-se (2-3 i 1-3) arribant al final amb el resultat de 8 gols a 11. I ara tocava lluitar per la medalla de bronze.
Hongria era el rival pel bronze i s’esperava un gran partit i així va ser. El partit va tenir dues cares. Fins al descans la selecció espanyola va anar per davant al marcador (1-2, 2-3) i amb el 3 a 5 donava esperança de cara a la segona part del partit. Però va ser Hongria la que va imposar-se al tercer i quart quart (3-2, 2-1) que feia que s’arribés al final del quart quart amb el resultat d’empat a 8 i es tornava al punt de penal per a decidir el resultat final.
Malauradament en aquest cas els hongaresos en van transformar 5 un mes que els espanyols.
Fase Preliminar Grup B
12/09 Croàcia 7 – Espanya 8
13/09 Romania 6 – Espanya 15
14/09 Malta 10 – Espanya 16
Quarts de Final
16/09 Itàlia 13 – Espanya 14
Semifinal
17/09 Espanya 8 – Grècia 11
3r i 4t lloc
19/09 Hongria 13 – Espanya 12
Bona aportació del Xavi en els 6 partits disputats.