CAMP. ESP. SEL AUTONÒMIQUES EDAT ESCOLAR: CATALUNYA TERCERA AMB LA BONA PARTICIPACIÓ DE DOS NEDADORS DEL CLUB

De divendres a diumenge a Oviedo s’ha disputat el Campionat d’Espanya per seleccions autonòmiques en edat escolar.
Amb la selecció catalana em tingut a dos nedadors del Club: Chloe Medrano i Siro Juárez.
En el cas de la Chloe ha aconseguit millorar les seves marques en les proves disputades i, en el cas del Siro, ha aconseguit rebaixar de manera clara en la prova dels 1500 Lliures. I ambdós han contribuit a que Catalunya pugés al pòdium a la classificació finaln en totes les categoríes: masculina, femenina i conjunta.
En totes les classificacions Catalunya ha estat tercera. En categoria femenina primera ha estat Andalusia seguida de Madrid, a la masculina Madrid primera seguida d’Andalusia i, en categoria conjunta, primera ha estat Andalusia seguida per Madrid.

Resultats dels nostres nedadors:

-Chloe Medrano: 3a 4×100 Estils (4:53.14 -1:11.60 1a posta d’esquena), 4a 100 Esquena (1:11.87) i 5a 200 Esquena (2:33.79)
-Siro Juárez: 9è 1500 Lliures (17:21.24), 16è 100 Papallona (1:06.66) i 18è 200 Papallona (2:35.69)

Moltes felicitats als nostres nedadors i a tota la selecció catalana!!